Kantoorartikelen horen zeker ook in uw organisatie bij de zogenaamde C-artikelen, zoals bijvoorbeeld ook inkt & toner, formulieren en facilitaire producten. Het managen van C-artikelen gaat vaak gepaard met hoge kosten. Vaak overtreffen de proceskosten van de aparte bestellingen zelfs de bestelwaarde. Met name wanneer producten niet direct ter beschikking staan en speciale bezorgingen gevraagd moeten worden.
Is dit voor uw organisatie ook van toepassing? Herkent u dit?
Dan is het ons doel om dit voor u te verbeteren. Wij kunnen garanderen dat de kosten voor de inkoop van
C-artikelen altijd in een goede verhouding zullen staan tot de prijs van de bestelling.
U kunt zelf kiezen hoe u bestelt:
Direct telefonisch of online in ons webshopsysteem of u haalt persoonlijk de benodigde kantoorartikelen snel in onze eigen shop en magazijn op het kantorenpark Westermaat-Zuidoost in Hengelo. U profiteert altijd van ons grote assortiment, vakkennis en de scherpe prijsstelling.
Wij zorgen ervoor dat de juiste artikelen, op het juiste moment, op de juiste plek komen.
Graag zouden wij onze kennis en ideeën met u willen delen.
“ Met ons Europese BUROBEST concept bieden wij u 70.000 artikelen voor uw kantoor. Dat vindt u alleen bij ons! “